lördag 8 december 2012

Jag kommer inte på nån jävla rubrik

Om du är en person som är rätt så slarvig.
Om du är en person som aldrig pysslar och pyntar.
Om du är en person som endast firar jul för dina barns skull.

Om du är en person som är sjukskriven.

Då kanske det är dags att börja jobba när du upptäcker att du:
  • Skrubbat skrymslen på spisen med en tandborste för att få det rent.
  • Gjort en julgrupp.
  • Satt upp julgardiner.
Vad doktorn anser är däremot en heelt annan sak..De kan vara rätt så pjoskiga de där doktorerna..

3 kommentarer:

  1. Jag tror du har kommit halvvägs, ge det en tid ännu :-)

    SvaraRadera
  2. Finner nya sidor hos dig själv? Heter inte sånt självutveckling?

    SvaraRadera
  3. Jag håller med fru Venus!
    /M

    SvaraRadera

Blir glad av en kommentar! Ibland svarar jag på den, i bland inte. Men glad det blir jag.