fredag 8 juni 2012

Gottochblandat

Nu är det helg. Sedan kommer några vardagar. Och efter att 2-3 av de vardagarna har passerat (beroende på hur effektiv jag är) så har jag SEMESTER! Ända till augusti. Lyx.
Jag vill också passa på att tacka för gratulationerna på min födelsedag. Fint.

Familjen (läs barnen, och min mamma) såg till att jag fick fina grattiskort. Och fru Venus. Så nu funderar jag på om inte fru Venus egentligen också ingår i min familj...Kan det vara så? Jag älskar att adoptera släktingar. I bland är blod inte tjockare än vatten.. Så jag bestämmer härmed att hon är min storasyster.

Och så har jag fått ett lite halvtrist besked av en doktor. Har brister i mitt blod. Men inget som är farligtallvarligt. Bara en förklaring till hur jag mått. Så där lärde jag mig något. Jag som avskyyr att gå till doktorn och därför sällan gör det, men ibland kan det vara bra. Eller hur Maria?

Och att jag inte länkar till nämnda namn det är för att min dator vägrar samarbeta.

Ha en fin helg!

3 kommentarer:

  1. Jaaaa ibland är det bra att gå till doktorn.....
    Hade jag vetat vem du var på riktigt hade jag oxå skickat ett kort till dig!! Får jag vara din lillasyster nu??
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh. Jag är jättegärna din storasyster :-) (har du sagt mamma har jag väl köpt det också) Nu ska du göra tvärtemot vad jag brukar göra, alltså LYSSNA på doktorn och göra som han säger! Ok? KRAM!

    SvaraRadera
  3. Happy Birthday så där lite i efterskott! Vilka fina presenter du fått! Det var du värd och hoppas vuxenpresenten smakar bra nu i helgen!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Blir glad av en kommentar! Ibland svarar jag på den, i bland inte. Men glad det blir jag.