onsdag 2 maj 2012

Skyltar och ett hav

Jag köpte några fina skyltar på Gotland.
Den här hade jag tänkt ha på mig på jobbet i morse. Men jag vågade inte. Kanske jag repat mod till i morgon?
Den här bestämde Älvan och jag att vi skulle ha på vår brevlåda.

Den här bestämde jag att vi skulle ha på vår ytterdörr.

Och det här är ingen skylt. Utan en bild på havet i kvälls sol, tagen med en skruttig mobilkamera. En bild som finns kvar på min näthinna när jag blundar. Försöker blunda så ofta jag kan just nu.



 

4 kommentarer:

  1. Underbara skyltar :-) Och du vet vad jag tycker om havet.... KRAM!

    SvaraRadera
  2. Fina allihop, men den sista bilden är min favoritvy. Försöker också ha den bilden på näthinnan så ofta som möjligt!

    SvaraRadera
  3. Åååå den blå i mitten var bar för härlig. De andra två har sett förut men denna var ny. Jag vill också ha kärleksbrev
    Ha en chefsfri dag

    SvaraRadera

Blir glad av en kommentar! Ibland svarar jag på den, i bland inte. Men glad det blir jag.