söndag 13 maj 2012

Jag tror inte på spöken

Jag tror inte på spöken.

Ändå finns dom. Eller om man ska kalla det andar, själar eller energier.

Har haft en märklig kväll och natt på ett slott där det fanns människor som var verkliga. Och sedan fanns det där något annat. Som också var verkligt. Men som inte syntes.

Måste smälta det här lite. Kanske återkommer jag i ämnet. Eller så var det en sådan där upplevelse som inte går att beskriva (vilket är tråkigt för tanken är att jag ska skriva ett reportage om det hela).

Over and out.

8 kommentarer:

  1. Det låter spännande. Hoppas du berättar mer för mig som heller inte tror på spöken.

    SvaraRadera
  2. Det finns konstiga "saker". Jag låter dom vara "konstiga" men tror på dom nånstans där långt inne. Morgonkram!

    SvaraRadera
  3. Jag vill inte kalla det för spöken kanske men finns,det gör dom!Hoppas du kan sätta ord på det du varit med om,spännande i så fall!

    SvaraRadera
  4. Nädå, konstiga saker finns väl inte heller, det är bara min svägerska som tror på dom!!! Klart det finns!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Ser fram emot att du återkommer i ämnet!

    SvaraRadera
  6. Lyckliga dig eller kanske inte som tillhör den del av befolkningen som får vara med om en sådan upplevelse. jag har försökt men det blir inget
    Ha en bra start på veckan

    SvaraRadera
  7. Klart att det var något! Jag hade sex stycken spöken i mitt gamla hus. Mycket aktiva sådana. Här där jag bor nu verkar det inte finnas ett enda. SKönt.

    SvaraRadera
  8. Så spännande det låter! Blir smått avundsjuk, jag vill också! Själv har jag försökt återge en situation jag upplevde för några år sedan. Det finns att beskåda på min blogg "I fullmånens sken", i april, för den som är nyfiken ;)

    Kommer du lägga ut reportaget här på din blogg sedan? Vore intressant att läsa!

    Kram Solsippan

    SvaraRadera

Blir glad av en kommentar! Ibland svarar jag på den, i bland inte. Men glad det blir jag.