lördag 5 maj 2012

En teori om mäns sexualitet.

 Så kör vi en repris igen. Från gamla bloggen. För mitt huvud funkar inte såbrajustnu.

Jag har en teori. Att de flesta män är homo eller bisexuella. Det är därför de vill buffas, knuffas och brottas med varandra. De flesta män som spelar fotboll dras till andra män. För att få kroppskontakt utan att behöva erkänna att de är attraherade av varandra. Det är också därför män kör om varandra ute på vägarna, först nosar de varandra i rumpan, nära, nära kör de, sedan kör de om för att själva bli nosade i rumpan.

Vissa män blir arga över min teori. De är homofobiker. Andra män blir fundersamma. En man jag talade med gav mig följande fotobevis på min teori. Det var storsint av honom. Att hjälpa mig att avslöja männen.









15 kommentarer:

  1. Absolut, så måste det vara! En hel massa pusselbitar föll på plats nu....

    SvaraRadera
  2. Osloskånskan, jag förstår inte. Jag kan inte norska. Eller skånska. Är det så att du åkallar Herrens son när du ser dessa bilder? Det kan jag förstå.

    SvaraRadera
  3. Jag håller inte med dig i din teori men tackar för bilderna som var riktigt bra!

    SvaraRadera
  4. Det kan vara så att du är något på spåren där.

    SvaraRadera
  5. En bild säger mer än tusen ord... hur många ord säger dina bilder?
    Jag tror på din teori.

    SvaraRadera
  6. Haha skojiga bilder! Intressant teori!

    SvaraRadera
  7. Jaha, det är så det funkar! Gäller samma teori för damfotboll och övriga damlagsporter, tror du?

    SvaraRadera
  8. Svar nej. Kvinnor ägnar sig åt lagsport för att det är roligt. Av någon anledning så anses det ju helt ok att kvinnor kramas och har kroppskontakt i vardagen, de behöver inte någon sport som ursäkt.

    SvaraRadera
  9. Du har onekligen en del bilder som pekar i den riktningen.

    SvaraRadera
  10. Haha, heelt underbara bilder!!
    Även om jag för all del tycker det är deprimerande att män ska få homostämpel på sig så fort de blir lite exalterade och glada och visar kärlek. :D

    SvaraRadera
  11. Nu är de avslöjade!

    SvaraRadera
  12. Hahhhaa, du har en poäng där. Enligt ny forskning pekar resultatet på att homofober är latent gay eller bög i smyg.

    SvaraRadera
  13. Så är det nog. Och alla vet ju att homofober själva är homo. :)

    SvaraRadera

Blir glad av en kommentar! Ibland svarar jag på den, i bland inte. Men glad det blir jag.